Fișierul intrare/ieșire dama.in, dama.out Sursă ad-hoc
Autor Adăugată de avatar Catalin.Francu Cătălin Frâncu Catalin.Francu
Timp de execuție pe test 0.1 sec Limită de memorie 2048 KB
Scorul tău N/A Dificultate N/A

Dama

Doi jucători joacă următorul joc. Fie o tablă dreptunghiulară cu M + 1 linii și N + 1 coloane, numerotate de la 0 la M, respectiv de la 0 la N. Tabla este orientată astfel încât pătratul de coordonate (0, 0) se află în colțul din stânga-sus. La coordonatele (M, N) se află o damă. Pe rând, cei doi jucători mută dama în cadrul tablei, vertical, orizontal sau diagonal, pe orice distanță, dar numai în sus, stânga sau sus-stânga. Când un jucător nu mai poate muta, el pierde jocul.

Se observă că există valori ale lui M și N pentru care primul jucător pierde. De exemplu, pentru (M, N) = (0, 0), primul jucător pierde în mod banal, căci nu are ce muta. Pentru (M, N) = (1, 2) sau (2, 1), primul jucător pierde, căci orice ar muta, al doilea jucător poate duce dama la (0, 0).

Dându-se M și N astfel încât primul jucător să aibă o strategie de câștig, să se indice prima lui mutare prin coordonatele P și Q. Dacă există mai multe soluții, se va tipări oricare din ele.

Date de intrare

Fișierul de intrare dama.in conține, pe o singură linie, coordonatele M și N, despărțite printr-un spațiu.

Date de ieșire

În fișierul de ieșire dama.out se vor scrie, pe o singură linie, coordonatele P și Q după prima mutare.

Restricții

  • 0 ≤ M ≤ 1.000.000
  • 0 ≤ N ≤ 1.000.000

Exemplu

dama.in dama.out
4 2 1 2
5 7 3 5

Explicații

De la (4, 2), primul jucător câștigă mutând dama vertical la (1, 2). De la (5, 7) el câștigă mutând dama diagonal la (3, 5).

Trebuie să te autentifici pentru a trimite soluții. Click aici